Soluții sustenabile centrate pe clienți

Thumbnail Thumbnail

Abordarea Mediatori pentru viață de Diversey înseamnă că protejăm viețile prin producerea de soluții inovatoare care fac ca alimentele, băuturile și instalațiile să fie mai sigure și mai igienice. Relațiile noastre strânse cu clienții ne ajută să identificăm acțiunile ineficiente și să reducem impactul operațiunilor acestora asupra mediului înconjurător, făcând economii financiare, conservând energie, reducând consumul de apă și eliminând deșeurile.

 

Pe lângă reducerea costurilor totale de curățare prin reducerea facturilor la utilități ale clienților, Diversey încorporează chimia ecologică în inovație. Produsele noastre de curățare bio folosesc materii prime regenerabile din plante în locul substanțelor chimice neregenerabile, pe bază de petrol. Diversey respectă, de asemenea, Politica noastră privind chimia responsabilă pentru a direcționa noile formule departe de materialele potențial riscante.

Responsible Chemistry

 

Tabelul de punctaj al Diversey privind sustenabilitatea include trei platforme tehnologice: substanțele chimice, ambalajele și echipamentele. Pentru fiecare dintre aceste platforme există criterii pentru identificarea oportunităților de îmbunătățire a sustenabilității performanței unui produs nou, examinând fiecare etapă a ciclului de viață al produsului. În fiecare dintre platforme există cinci categorii de cicluri de viață: materii prime, fabricare, distribuție și depozitare, utilizarea produselor și sfârșitul duratei de viață. Pentru fiecare platformă tehnologică există maximum 25 de criterii individuale, precum respectarea Politicii noastre privind chimia responsabilă, conținutul de materiale regenerabile, fabricarea eficientă, consumul redus de apă în unitatea clientului și gradul de reciclare.

 

Tabelul de punctaj include un cadru tehnic care contribuie la descoperirea modalităților de integrare a atributelor suplimentare de sustenabilitate în proiect. Cu toate acestea, adevărata forță a abordării constă în facilitarea unei discuții între departamentele de cercetare și dezvoltare, marketing și sustenabilitate care are loc la începutul procesului. Stimulând brainstorming-ul multidisciplinar în prima parte a procesului de inovare, evităm ca sustenabilitatea să devină un considerent tardiv care este luat în considerate doar înainte de lansarea produsului.

25 Criteria for Sustainability