Echipa noastră de service
- Avem acoperire la nivel național
- Experți de top în domeniile lor
- Raportare accesibilă 24/7
- Uniformitate la nivelul SUA
Program de raportare de 5 stele
- Evaluați și urmăriți Programul Diversey și Specialistul Diversey la locațiile dumneavoastră
- 2 întrebări simple pe baza unui clasament de 5 stele
- Locațiile vor primi rapoarte imediate
Cum asigurăm o experiență extraordinară a clienților?
Punctaje de service monitorizate proactiv de coordonatorii Diversey Service. Planuri de îmbunătățire constantă elaborate pentru îndeplinirea obiectivelorToate echipele de service Diversey Care sunt plătite și axate pe calitatea serviciilor.
- Personalizare în funcție de necesitățile dumneavoastră
- Înregistrare pentru vizite de service în iMAP, accesibilă online 24/7
- Raportare de service în funcție de excepții, dar cu măsuri de optimizare clare, și raportare la locația clientului
- Vizită de service și constatări analizate cu managementul local și semnate.
- Raport încărcat distribuit în mod automat tuturor părților responsabile.
Plătiți pentru ce aveți nevoie și doriți
- Personalizăm activitatea de service la nevoile și dorințele dumneavoastră.
- Echipa de service Diversey este axată numai pe service, fără a avea ca scop vânzarea de produse suplimentare (vânzare încrucișată), și anume pe respectarea programelor convenite, implementarea soluțiilor agreate și training.
- Acoperim:
- Vizite de service de rutină
- Vizite de urgență
- Audituri privind siguranța alimentară
Oamenii sunt cei mai importanți
Training, instrucțiuni și materiale de asistență
- Manuale de utilizare personalizate (PSO)
- Training și instrucțiuni pentru începători
- Training la locul de muncă în cursul vizitelor de service
- Materiale de asistență și grafice
E-Learning: Diversey Learning Academy
- Multilinguală și disponibilă 24/7
- Training personalizat pentru necesitățile dumneavoastră și ale angajaților
- Raportare și monitorizare and personalizată a capacităților și nevoilor angajaților