Studiile de piață arată că marea majoritate a clienților iau în considerare factorul curățeniei atunci când decid unde să facă cumpărături. Acest lucru înseamnă că aspectul unui magazin retail are un impact imediat asupra cheltuielilor unui client, reducându-le în medie cu 45% și, de fapt, o curățenie precară face ca aproximativ jumătate din clienți să nu revină în magazin. Programul Diversey privind aspectul magazinelor retail este creat pentru a sprijini retailerii să își consolideze răspunsul operațional la acest lucru, deoarece vă putem ajuta să vă gestionați programele de curățare printr-o consecvență mai mare, printr-un nivel mai ridicat de conformitate și prin riscuri mai scăzute, toate contribuind la îmbunătățirea experienței clienților dumneavoastră.
Programul este conceput pentru a oferi un nivel corespunzător de curățenie și un aspect optim, pentru a asigura o experiența îmbunătățită pentru clienți.
Componentele programului includ:
- Programe de curățare personalizate
- Cursuri de instruire online sau la fața locului pentru personal
- Monitorizarea programelor
- Analiză și îmbunătățire
Pentru a vă ajuta:
- Să vă protejați marca
- Să creșteți loialitatea și retenția clienților
- Să stimulați recomandările pozitive
- Să vă creșteți profitul